Grupu nodarbības

Zemas intensitātes nodarbības:

• LesMills BODYBALANCE™ – grupu nodarbība mierīgas mūzikas pavadībā, kas balstās uz Jogas, Pilates un Tai-Chi iedvesmotiem vingrojumiem. Šajā nodarbībā stiprināsiet vēdera un muguras muskuļus, uzlabosiet līdzsvaru un kustību amplitūdu, mazināsiet muskuļu spriedzi un stresu, uzlabosiet stāju un muskuļu vispārējo stāvokli, uzlabosiet koncentrēšanās spējas. Jau pēc pirmā treniņa pamanīsiet tā nomierinošo un relaksējošo iedarbību.

• Pilates -Pilates 6 principi: centrs, kontrole, plūsma, elpa, precizitāte un koncentrēšanās. Vingrinājumi tiek izpildīti ar mazu atkārtojuma skaitu, pilnīgi un precīzi. Regulāri nodarbojoties, Pilates pilnīgi izmaina cilvēka ķermeņa izjūtu ikdienā, izlabojot stājas defektus, maina cilvēka gaitu un ļauj ķermenim atgūt pareizu līdzsvara izjūtu. Tiek nodrošināta efektīva asinsrites sistēmas darbība.

• Fitness Yoga – šī vingrojumu sistēma ir izveidojusies tāpēc, ka eiropiešiem mēdz nebūt laika iedziļināties austrumu filozofijā, taču viņi labprāt vingro. Atšķirībā no meditācijas jogas, fitness jogā vairāki vingrinājumi ir jāatkārto,tas ir mērķēts problēmu zonu muskuļu korsetes stiprināšanai: vēdera, roku, gurnu, sēžamvietas. Pateicoties Fitness Yoga nodarbībam ievērojami uzlabojas figūra un koriģējas problēmzonas.

• Jogalates – vingrošanas sistēma, kurā apvienoti jogas un pilates elementi. Jogas vingrojumi uzlabo visa ķermeņa lokanību, sekmē koncentrāciju, savukārt pilates vingrojumi palielina muskuļu spēku un nostiprina dziļos muskuļus. Galvenais princips nodarbībā ir vingrojumu izpilde kopā ar diafragmālo elpošanu un spēka vingrojumu izmantošana.

• Harmonija – speciāli piemeklēti vingrinājumi fiziskajai slodzei no rīta. Apvienoti spēka un stiepšanās vingrinājumi visām galvenajām muskuļu grupām. Nodarbības laikā tiek izkustināts viss ķermenis, beidzot nodarbību Jūs esat enerğijas un prieka pilns sākt jaunu dienu.

• Callanetic – Callanetic jeb Kalanētika ir vingrošanas sistēma, kas palīdz saglabāt veselību un profilaktiski novērst muguras sāpju rašanos. Šo vingrošanas sistēmu iesaka arī tiem, kas savas emocionalitātes vai veselības stāvokļa dēļ nevar vai negrib kustēties ātras mūzikas pavadījumā, izpildīt straujas, lielas amplitūdas kustības – lēkāt, skriet, dejot. Nodarbībā var tikt izmantotas hanteles, bumbas vai fitnesa stieņi.

• Cigun – austrumu (ķīniešu) netradicionālās vingrošanas veids. Tā metodes ir vingrojumi, pareiza elpošana, meditācija. Ciguns ir tendēts uz cilvēka veselības saglabāšanu un uzlabošanu. Šī austrumu dziedniecības sistēma ir izstrādāta tā, lai to varētu izmantot jebkurā vecumā.

• Stretching 30″ – stiepšanās nodarbība, kurā tiek pielietoti statiskās stiepšanās elementi jeb iestiepšana un noturēšana uz 20-30 sekundēm. Stiepšanās nepieciešama, lai palielinātu kustību amplitūdu, samazinātu traumu gūšanas risku, atbrīvotu ķermeņi un uzlabotu vispārējo sniegumu.

Vidējas intensitātes nodarbības:

• Lady Fitness – sievietes organismam speciāli izstrādāta nodarbība. Tas ir treniņš ar daudzpusīgiem vingrojumu elementiem, kura laikā tiek uzlabota sirds-asinsvadu sistēmas darbība, tonizētas gan lielās, gan mazās muskuļu grupas, pastiprināti pievērsta uzmanība ķermeņa problēmzonām.

• Figure Art – pats nosaukums ir visnotaļ zīmīgs: Figūras māksla. Nodarbība ar speciāli izstrādātu vingrojumu kompleksu figūras koriğēšanai, stājas uzlabošanai, plastikas izkopšanai un lokanības trenēšanai.

• Women Fit – nodarbība sievietēm, kas sastāv no aerobās un spēka daļas. Aerobās daļas laikā tiek nodrošināta ne tikai svīšana, bet arī kustību koordinācijas uzlabošana un aizrautīga laika pavadīšana: neliks justies garlaikoti. Spēka vingrinājumi dažādām muskuļu grupām gan ar papildus apsmagojumu, gan ar sava ķermeņa svaru sniegs vēlamo tvirtumu un vizuālo efektu.

• Total Body – nodarbība spēka un muskuļu attīstīšanai, kura sastāv no dinamiskas iesildīšanās, spēka vingrinājumu izpildes un atsildīšanās jeb stiepšanās. Tiek pielietotas hanteles un fitnesa stieņi.

• Velotreniņš – treniņš ar velotrenažieriem motivējošas mūzikas pavadībā. Tajā tiek izslēgta mugurkaulu satricinošā slodze, nav sarežğītu koordinācijas kustību un dalībnieks pats var kontrolēt treniņa intensitāti.

• Power Band – lieliska alternatīva tiem, kuri vēlas hanteles, vingrošanas nūjas un svaru ripas nomainīt pret ko citu – pretestības gumiju jeb lentu. Tas ir spēka treniņš ar specializētiem vingrinājumiem, kuri tiek izpildīti ar maksimālu kontroli un izmantojot pēc iespējas lielāko kustības diapazonu.

• Vēderprese 30″ – nodarbība, kurā iekļauti speciāli vingrojumi vēdera un muguras muskuļu nostiprināšanai. Spēcīga korsetes muskulatūra vajadzīga ne tikai izskatam, bet arī labas stājas uzturēšanai un veselai mugurai. Lielisks papildinājums treniņam trenažieru zālē vai nodarbībām.

• Supervēderprese 30″ – augstākas izturības vēderpreses vingrinājumi. Izturi un gūsti labus rezultātus!

Augstas intensitātes nodarbības:

• Kardio + spēks – cilvēkiem ar iepriekšēju sagvatavotību! Izaicinoša un efektīva nodarbība kā tauku samazināšanā, tā izturības un spēka izpausmju palielināšanā. Uzmudrinošā un enerğiskā mūzika darbojas kā dzinulis, lai dalībnieki trenētos ārpus savas komforta zonas. Nodarbībā tiek pielietota dažādu veidu un intensitāšu slodze, kā arī inventārs: hanteles, svaru ripas, fitnesa stieņi, step platformas.

• deepWORK® – atlētisks, vienkāršs, bet tajā pat laikā grūts, unikāls un nelīdzinās nevienai līdz šim pazīstamai treniņu programmai – enerģijas pilns treniņš ar pieciem elementiem. deepWORK® balstās uz Iņ un Jan likumiem (Yin & Yang), kas apvieno funkcionālā treniņa mentālos un fiziskos pretstatus.

• Step – aerobikas nodarbība, izmantojot Step platformas. Klasiskās aerobikas kustības un kombinācijas tiek veiktas uz speciāli tam paredzētajām platformām. Efektīvs sirds-asinsvadu treniņš, kurā tiek patērēts ne mazums kaloriju.

• Toning – funkcionāls un daudzveidīgs treniņš, kurš nogurdina, taču sniedz gandarījumu par padarīto darbu. Aerobā slodze mijas ar spēka vingrinājumiem, kurus veic ar papildus apsmagojumu: hantelēm vai fitnesa stieņiem. Tiek nodarbinātas visas galvenās muskuļu grupas.

• Fat Burner 30″ – HIIT jeb augstas intensitātes intervālu treniņš, kas kļuvis populārs tauku dedzināšanas, izturības un spēka izpausmju palielināšanas nolūkā. Treniņā zemu-vidēju slodžu intervāli mijas ar augstiem, tādējādi palielinot gan aerobo, gan anaerobo izturību. Programma ik pēc laika mainās, par papildus informāciju interesēties pie trenera.

Deju nodarbības:

• Zumba – pasaulē populārs dejas un fitnesa apvienojums, kas iedrošina kustēties arī nedejotājus. Dažādu mūzikas un deju stilu mikslis, kas rada “tusiņa” atmosfēru. Zumba izmanto aerobā treniņa principus, tādējādi nodarbībā iespējams sadedzināt līdz pat 600 kalorijām.

• Tribal – Tribal dance jau izsenis bijusi izklaidējoša un emocionāla deja. Tribal ir sirds un asinsvadu treniņš ar vienkāršotu deju horeogrāfiju, kas ne tikai palīdz uzlabot ķermeņa formu, bet arī mazina stresu un uzlabo garastāvokli.

Atsevišķas nodarbības, kuras iespējams apmeklēt par papildus samaksu:

• Ārstnieciskā vingrošana – 1x 5 Eur. Saudzējoša nodarbība, kuru vada fizioterapeite. Ieteicama tiem, kam nepieciešama speciāla pieeja veselības problēmu un iegūtu traumu dēļ.

• Grūtnieču vingrošana – 1x 5 Eur. Nodarbība, kurā ir piemēroti vingrinājumi iegurņa, muguras, plecu daļas muskuļiem.

• Pilates – 1x 5 Eur. Aprakstu skatīt augstāk.